CLAPART, un nou proiect romanesc si inovator

1 iunie nu a fost doar Ziua Copilului, ci si data pre-lansarii unui nou mare produs autohton, descentralizat, numit CLAPART, axat pe  sustinerea artistilor media si de entertaiment ai tarii. 

CLAPART este o platforma lansata pe Binance Smart Chain, in urma unei colaborari cu firma de servicii blockchain americana, Beyond Entreprizes, 15 specialisti fiind implicati in proiect. Aceasta va fi lansata oficial in toamna, prima listare avand loc deja alaltaieri. La finantarea CLAPART au contribuit filiala locala Business Angels si un fond de investitii international, care au contribuit impreuna cu 50 de milioane de dolari. 

Scopul CLAPART este de a uni si mai tare fanii si comunitatea artistilor (muzicieni, actori, pictori, scriitori si alte tipuri de creatori), astfel incat cei din urma, sa nu mai depinda in exclusivitate de label-uri, contracte sau alte entitati. Pana in prezent, ascultatorii si urmaritorii lui Smiley, Lora, Connect-R, Catalina Ponor si alte 200 de personalitati confirmate pentru proiectul CLAPART, aveau ocazia sa investeasca in preferatii lor fie prin prezenta la spectacole, fie prin ascultari si view-uri pe platformele de streaming, fie prin achzitionarea produselor si serviciilor oferite de acestia sau alte metode. 

Acum, CLAPART isi propune sa aduca o noua alternativa, revolutionara, care sa creeze o comunitate solida si sa aduca reward-uri fanilor. Astfel, orice utilizator sau investitor, poate sa finanteze operele artistilor romani si sa obtina recompense in crypto, mai exact in viitoarea moneda a platformei Royalty Share Token (RST). In acest fel, poti si tu deveni practic, partener de business al artistului tau favorit. Mai multe detalii puteti afla accesand https://www.clapart.com/ sau vizionand clipul acestora de prezentare, de pe Youtube.

CEO-ul CLAPART este Tudor Fornea, fondator al casei Tuan Records, colaborator al multor cantareti romani si chiar straini. Acesta a lucrat in 2019 la o piesa pe care e prezent si Snopp Dogg si spune ca prin acest proiect si-a indeplinit un vis.

Prada a lansat NFTs

Brand-ul italian de lux, fondat in 1913 la Milano, a emis o serie de jetoane nefungibile, pentru a marca o noua linie de produse tip „Timecapsule”.

Certificatele digitale ale gigantului fashion au fost scoase ieri, pe Ethereum, sub forma de airdrop. Ele vor fi distribuite la achizitia produselor sale fizice, din gama asociata cu Cassius Hirst. Acesta, este fiul antreprenorului si artistului Damien Hist, care a intrat in sectorul jetoanelor nefungibile, anul trecut, prin seria „The Currency”, 10.000 de NFTs ce portretizeaza lucrarile de arta ale englezului, aflate acum la pretul de 5.2 ETH bucata.

Noile articole ale Prada, reprezinta camasi uni-sex, in alb sau negru, iar certificatele digitale ilustreaza GIF-uri asociate vestimentatiei1, coloristicii si seriei articolelor. La aceasta initiativa, a mai pus umarul si platforma blockhain, Aura Consortium, fondata si proiectata special pentru industria de luxury. Prada Timecapsule, a fost prima oara lansata in 2019, fiind o modalitate a brand-ului de a  produce articole in editie limitata. Inclusiv, cumparatorii produselor anterioare vor beneficia de NFT-uri gratuite in perioada urmatoare. 

Prada a mai avut, in trecut, o lansare de certificate digitale, printr-o colaborare cu Adidas, la inceputul anului, „adidas for Prada re-source”, pe Polygon, considerata un fail, datorita volumului mic de tranzactionare. 

Binance va lansa un turneu de constientizare in Africa

Cel mai mare exchange al Planetei, se va implica intr-o actiune de constientizare a fenomenului crypto, pe intreg teritoriul african. 

Pe masura ce gradul de adoptie si popularitate a pietei descentralizate creste pe continentul saharian, compania lui CZ va ajuta la crearea unui climat propice, atat pentru educarea populatiei, cat si pentru dezvoltarea unui mediu stabil pentru startup-uri si business-uri. Miscarea a venit in urma cresterii volumului de tranzactii crypto cu 1200%, din 2020 pana acum, precum si a interesului manifestat de organizatii din sfera Web3 de a se orienta catre Africa

De asemenea, Nigeria e probabil tara cea mai crypto-friendly si dezvoltata digital de pe continent. Egipt, Ghana si Africa de Sud sunt si ele niste state active pe partea de crypto. In plus, Republica Centrafricana a devenit recent, a doua tara din lume, ce a adoptat Bitcoin ca legal tender. Programul initiat de Binance se va numi Turneul de Constientizare Blockchain si Crypto (BCAT) si va incepe in iunie. Campania va tinti, preponderent, patura studenteasca a continentului si se va desfasura in Nigeria, Uganda, Ghana si Camerun. 

Exchange-ul a lansat o prima faza a acestui program, initial in 2019, 60.000 de nigerieni in total, participand pe atunci la campanie. Evenimentul din acest an, va cuprinde in mare, lectii si workshop-uri despre NFT, Metaverse si play-to-earn. De asemenea, Turneul isi propune sa ofere nevoia unui spatiu comun de conversatie, avand in vedere ca mai toate bancile centrale si institutiile financiare de pe continent, fie au interzis crypto, fie l-au renegat complet.

Africa reprezinta cea mai slaba economie a lumii, iar multi cetateni au vazut in activele digitale, in ultimii ani, o cale de a scapa de saracie si de a se ascunde de inflatie. 

Kanye West vrea sa intre in lumea Web3

Rapper-ul, producatorul, antreprenorul si designer-ul american, doreste si el sa guste din piata descentralizata, motiv pentru care a initiat mai multe miscari, in acest sens.

Artistul a fost in trecut reticent si critic fata de sectorul NFT, insa pare ca si-a mai temperat pozitia intre timp. Recent, acesta s-a prezentat la Oficiul de Brevete si Marci Comerciale din SUA, unde a cerut inregistrarea a 17 marci comerciale. Acestea au fost depuse cu mentiuni pentru „active nefungibile bazate pe blockchain”, „experiente virtuale”, „servicii de vanzare in online pentru arta digitala” si „monede si token-uri”. Acest fapt, indica ca muzicianul doreste sa-si bata propriile opere digitale si sa-si inceapa incursiunea in domeniul Web3.

Anuntul vine la doar 4 luni dupa ce Kanye a criticat pe Instagram NFT-urile si a facut un apropo, catre alte vedete angrenate in domeniu, precum Paris Hilton sau Jimmy Fallon. Oficiul de Marci din SUA, este inundat de o perioada buna cu astfel de cereri, pe masura ce industria Web3 capata notorietate, iar celebritatile cauta, pe langa comercializare, sa-si protejeze operele atat fizic, cat si digital de orice conflict de interese. 

In martie, alt nume mare al hip-hopului, mai exact fundatia din spatele Notorious BIG, care gestioneaza propietatea intelectuala a legendarului artist, a depus trei marci comerciale pentru NFT-uri dedicate rapper-ului. 

Un comentariu

  1. Pingback: Crypto News/07.06 – Future Trip, Insulele Bermude, Uganda

Lasa un comentariu